O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.
Artykuły
Wszystkie artykuły

Wszystkie artykuły


Ostatnia aktualizacja October 25 2021

Wolve

Prawdziwe imię: Andy Richardson
Narodowość: Brytyjczyk
Data urodzenia: 6 września 1980 r.
Miejsce zamieszkania: Leeds
Nick: wolve, czasami wolveski
Główne zajęcia w zakresie moddingu: tworzenie modeli broni, modelowanie, teksturowanie, kodowanie, użyczanie głosu (video Eternal Damnation).
Używane narzędzia i programy: 3ds Max 9, Photoshop CS4, Zbrush 3.1
Modyfikowane gry: wszystkie, jakie potrafi; przede wszystkim Postal i Oblivion.

Ciekawostki

Postal pełen jest ciekawostek/błędów... Niektóre umilają rozgrywkę, inne wręcz psują całą zabawę. Na forum powstało wiele tematów, w których przedstawialiśmy swoje odkrycia. Teraz są one posegregowane i dostępne na Postal Site! Aha, jeszcze jedno: tutaj i tutaj znajdują się te forumowe tematy.


Sewer - Czyli kanał za twoim domem dostaniemy się tam rura ukryta w krzakach.
W środku znajduje się mapa Tora-Tora, na której spotkamy spore ilości fanatyków i elitarnych fanatyków z racji tego ze są to twardzi przeciwnicy radzę się dobrze uzbroić przed ta wyprawą. Jeżeli nie możesz się tam dostać poczekaj do następnego dnia.

Enhanced Mode - Tryb gry, który zostaje odblokowany po przejściu gry (nie wliczając najniższego poziomu). W tym trybie gry jest więcej przedmiotów i są one porozrzucane po całym mieście a w ja każdym dniu dostajesz od razu niektóre z nich. Niektóre bronie maja zwiększona moc. Misje są jednak takie same.

Enhanced Mode Pirania - Gdy jesteśmy w trybie "Enhanced Mode" możemy po zabiciu jakiegoś człowieka znaleźć kwadratowy przedmiot z pirania. Działa on w taki sposób, że gdy masz kogoś na radarze to możesz go uruchomić i wtedy pojawia się na nim pirania i musisz ją nakierować na tą osobę. Wtedy pirania zjada tę osobę. Jeden z takich przedmiotów znajduje, sie na drutach kolczastych. Aby ją zdobyć trzeba skoczyć na śmietnik za pralnią, iść do końca po lewej stronie murka, skoczyć na cegły a z nich na dach pralni. Potem trzeba iść po drutach na drugi dach salonu gier i iść dalej drutami aż do końca. Będzie tam mały kwadracik. (Ramirez)

Kociarnia - jest na dachu lucky ganesh (tam kupiłeś mleko w PN) żeby tam wejść idź do tej chatki nieopodal lucky ganesh, wejdź po deskach i na te linie prądu idz po nich i wejdź na dach.

Nieśmiertelne psy - idź na zaplecze lucky ganesh tam gdzie te laski talibi, zerwij deski i wpadnij, potem idź dalej i dalej i co zobaczysz w dole no właśnie jak chcesz to wpadnij.

Błędy - Najczęstszy problem to „Enhanced Mode” wielu graczy skarży się ze nie może go odblokować najprawdopodobniej jedynym wtedy wyjściem jest przejście gry na wszystkich poziomach.

Ożywianie Zombi - Należy za pomocą kosy przeciąć zombiaka w pasie (nie można obciąć rąk). Następnie, za pomocą młota rozwalić mu łeb, a potem na niego nasikać. Tułów zombie zacznie dymić na fioletowo i unosić się w powietrzu. Sikać trzeba dopóki nie usłyszy się charakterystycznego dźwięku (nie wiem jak go nazwać). Możemy podziwiać unoszący się w powietrzu tułów, który zachowuje się tak samo jak zwykłe zombi (tylko nas nie atakuje). Jako dowód prezentuje kilka screenshot’ów: 1, 2, 3, 4.


A teraz ciekawostki, które zostały niedawno odkryte na naszym forum. Większość z nich tyczy się moda AWP.

"Ożywianie" ludzi: Na pewno nie raz zdarzyło się Wam postrzelić człowieka np. ze snajperki, a ten zamiast umierać zaczął się czołgać. Jak się okazało, takiego delikwenta można w dodatku samodzielnie ożywić, częstując go odpowiednią dawką (nie za dużą!) prądu. Przechodzień dostanie drgawek, jednak już po chwili poczuje się lepiej. Na tyle lepiej, że ucieknie.

Biblioteka bez protestantów: Jeśli wypełnimy już tę wtorkową misje, to w późniejszych dniach nie będziemy mogli wejść do biblioteki. Istnieje jednak trick, który nam to umożliwi.
Wpisujemy kod na latanie oraz przechodzenie przez ściany i "wchodzimy" do biblioteki przez sufit. Lądujemy (uwaga na płomienie!) i wyłączamy działanie kodów. Następnie kierujemy się w stronę wyjścia, aż pojawi się znajoma ikona "Ładowania". Teraz możemy już chodzić po bibliotece bez obawy o nagły atak protestantów.

Życie po życiu: Jeden z userów odkrył bardzo ciekawy błąd w Postalu.
Na otwartej przestrzeni (polecam wybieg dla słoni) "odbieramy" sobie życie do ok. 15 PŻ. Następnie, podpalamy Kolesia benzyną i szybko włączamy pauzę [ESC] oraz wpisujemy kod "IFeelFree". Wracamy do gry. Teraz palimy się i... idziemy do nieba! Gdy energia spadnie do zera zamiast spaść na dół unosimy się dalej. Obserwujemy to wszystko z boku, czyli widokiem TPP.

Spalone wsióry: Gdy chodząc po lesie w poszukiwaniu choinki, podpalimy naszych przyszłych wrogów (właśnie wsióry) to na późniejszym filmiku będą oni... spaleni. Jednak ich dialogi i sposób "bycia" nie zmieni się.

Błąd poziomu (AW): Odkryliśmy bardzo utrudniający, a właściwie uniemożliwiający dalszą rozgrywkę błąd. Dodatku Apocalypse Weekend nie da się przejść na poziomie "Wszyscy mnie nienawidzą". Podczas misji z zombiakami w domu Vince'a Koleś będzie ciągle ginął już w filmiku. Tak więc, w tym wypadku programiści się nie popisali.

Nieświeże pączki: Gdy obsikamy pączka, a następnie zje go policjant lub przechodzień to zaraz zwymiotują. Koleś zaś, tylko prychnie.

Przeredagowali Iquid i Robsessed, przy wykorzystaniu odkryć także innych użytkowników.

Wywiad The Modding Den z twórcami

Jak się pracuje na Source Engine, silniku Postala 3? I kiedy możemy spodziewać się kolejnych chorych, obrażających świat działań?
Tim Wambolt: Edytor Source sprawia, że nie tyczą się nas żadne limity. Postal 3 będzie przede wszystkim humorystyczny. Ci, którzy cieszyli się z Postala nadal potrafią docenić nasz styl. To tak, jak fani choćby, że South Park’u. Jon Merchant: Source Engine idealnie nada się do oddania klimatu, panującego w Postalu 3. Przeprowadzka z silnika Unreal na Source była „strzałem w dziesiątkę”!

Misje

Gra składa się z 5 dni tygodnia w każdym dniu mamy do wykonania różne zadania, które zleca nam żona. Żebyśmy o nich nie zapomnieli zapisuje je nam na kartce. Oto wszystkie zadania, jakie będziemy musieli wykonać.

Poniedziałek:
* kup mleko
* odbierz czek z firmy RWS
* zrealizuj czek

Wtorek:
* zbierz podpisy
* zwróci książkę
* zdobądź autograf Gary'ego
* wyspowiadaj się

Środa:

* zagłosuj
* wysikaj się na grób taty
* odbierz ubranie
* znajdź choinkę

Czwartek:
* zdobądź lalkę Krotchy
* zdobądź napalm
* zapłać mandat
* zdobądź steki

Piątek:
* Urodziny wujka Dave'a
* odwiedź szpital (musisz się najpierw wysikać)
* zdobądź alternator do samochodu
* odbierz paczkę

Wywiad Hooked Gamers z RWS

***Hooked Gamers (HG) - Cześć! Dzięki za udział w wywiadzie. Czy możecie się przedstawić naszym czytelnikom i powiedzieć, jaka jest wasza fucha w RWS?

Vince Desi (VD) - Prezes i producent wykonawczy w RWS
Mike Jaret (MJ) - Producent i spec od marketingu w RWS [użył stwierdzenia Marketing Moyle, co pewnie ma podobne znaczenie u nas, co nazwanie kogoś Żydem, albo pazernym Szkotem [bez obrazy dla nikogo], bo "Moyle" ma jakiś związek ze Szkocją właśnie, przyp tłum.]
Steve Wik (SW) - Główny projektant i naczelny malkontent w RWS
Tim Wambolt (TW) - Gejowski projektant stron internetowych, pedalski projektant map i cut-scenkowy homoś w RWS.
Joe Cerniglia (JC) - Koncepcje/marketing/tekstury 3d/retusz pasztetów z RWS babes/ wszystko, co musi być wykonane przez Artystę w RWS
Joe Merchant (JM) - Kasztan od multiplejera i łącznik w Community

Recenzja

Postal to gra, która od zawsze budziła kontrowersje. Pierwsza część była szokiem dla świata gier, który przecież jest przyzwyczajony do brutalności jednak brutalności, jaka pokazał postal była czymś nowym i kontrowersyjnym. Nie inaczej jest w drugiej części tej gry wcielamy się w postać wydawałoby się przeciętnego człowieka, który swoje problemy rozwiązuje w niekonwencjonalny sposób. Nasz bohater mieszka w małym spokojny miasteczku, aż do pewnego poniedziałku, od którego gra się rozpoczyna.

Wymagania

Wymagania:
Postal 2
Postal 2: AW
Postal 2: STP

Minimalne:
Windows 98 / ME / 2000 / XP
733 MHz Pentium 3
128 MB RAM
8x CD-ROM
32 MB GeForce2 (lub lepszy)

Zalecane:
Windows 98 / ME / 2000 / XP
1.2 GHz Pentium 3
384 MB RAM
16x CD-ROM
64 MB GeForce3 (lub lepszy)

Postacie

W Paradise napotkamy sporo ludzi i nie tylko poniżej przedstawiam ich nastawienie do nas a także ich zdolności.


*Przyjaciele:

- RWS Personel (pracowincy RWS)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ---

- Dogs (psy)
Zdolności: podążają za tobą nawet przez Load Zone, czyli przchodzą z tobą do następnej mapy. Pancerz: ---


*Neutralni:

- Civilians (cywile)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Terrosist (terroryści)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ---

- Elite Terrorist (elitarni terroryści)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: posiada.


*Policja:

- Policeman (policjant)
Zdolności: Kontaktowanie się przez radio. Pancerz: ---

- ATF Agent (agent ATF)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ---

- Military (żołnierz)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ma

- SWAT (antyterrorysta)
Zdolności: potrafią się ugasić. Kontaktowanie się przez radio. Pancerz: Posiada


*Wrogowie:

- RWS Protestors (przeciwnicy brutalności w grach komputerowych)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Book Protestors (przeciwnicy książek)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Rednecks (szaleni kowboje)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Butchers (rzeźnicy)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

Mail Carriers (listonosze)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

Bronie

Piss (Sikanie): 1 Atak: Sikasz 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Sikanie paliwem (możesz podpalać ludzi)

Kick (Kopanie): 1 Atak: Kopniecie 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Shovel (Łopata): 1 Atak: Uderzenie 2 Atak: Pchniecie Dodatkowe ataki: Normalnie

Baton (Pałka): 1 Atak: Machniecie 2 Atak: Uderzenie Dodatkowe ataki: Normalnie

Tazer (paralizator): 1 Atak: Prąd 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Pistol (Pistolet): 1 Atak: Strzał 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Shotgun (Strzelba): 1 Atak: Strzał 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Machine gun (Karabin Maszynowy): 1 Atak: Strzał Serią 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Gas can (Benzyna): 1 Atak: Wylewanie Benzyny 2 Atak: Rzucenie Zapalonej Zapałki Dodatkowe ataki: Normalnie

Grenades (Granaty): 1 Atak: Rzut 2 Atak: Postawienie granatu jako mina Dodatkowe ataki: Normalnie

Molotov cocktails (Koktajl Mołotowa): 1 Atak: Rzut 2 Atak: Postawienie zapalonego koktajlu Dodatkowe ataki: Normalnie

Scissors (Nożyczki): 1 Atak: Rzut Prosto 2 Atak: Rzut Rykoszetem Dodatkowe ataki: Normalnie

Diseased Cow Head (Chora Głowa Krowy): 1 Atak: Pchniecie w Przód 2 Atak: Postawienie na Ziemi Dodatkowe ataki: Normalnie

Hunting rifle (Snajperka): 1 Atak: Strzal 2 Atak: Luneta (przybliżenie i oddalanie) Dodatkowe ataki: Strzela wybuchowymi kulami

Rocket Launcher (Wyrzutnia Rakiet): 1 Atak: Rakieta Naprowadzana 2 Atak: Zwykła Rakieta Dodatkowe ataki: Normalnie

Napalm Launcher (Granatnik z Napalmem): 1 Atak: Strzał Płonącym Pojemnikiem 2 Atak: Strzał Cieknącym Pojemnikiem Dodatkowe ataki: Normalnie

WMD (WMD): 1 Atak: Strzał Rakieta z Wirusem 2 Atak: Strzał Rakieta z Wirusem Dodatkowe ataki: Normalnie

Gamefan74

Narodowość: Amerykanin
Data urodzenia: 10 maja 1991 r.
Nick: Gamefan74
'Co do prawdziwego imienia - wolałbym to zatrzymać dla siebie. Jeśli bardzo tego potrzebujesz... to je wymyśl.'

Koleś (Dude)

Koleś z Postala (ang. The Postal Dude) jest głównym bohaterem serii gier komputerowych Postal, jak również nadchodzącego filmu o tym samym tytule. Z powodu jego brutalnej natury, Koleś z Postala jest uznawany za jednego z najbardziej kontrowersyjnych bohaterów gier. W grach jego głos był podkładany przez Ricka Huntera, a w filmie zagrał go Zack Ward.

Aktualnie online
Gości online 1
Użytkowników online 0

Łącznie użytkowników: 2
Najnowszy użytkownik: Revter