Na Eternal Damnation przyszło czekać nam długo. Z początku autorzy czasami dawali nam nowe filmiki informujące nas o postępach w grze. Zapowiadało się coraz ciekawiej. No i zaplanowano premierę na 31 października 2006 roku.
Przydatny program dla fanów P2, którzy często instalują różne dodatki. Niektóre sieciowe mody wymagają dla ich poprawnego działania odpowiedniego wpisu w pliku konfiguracyjnym gry, czyli Postal2.ini.
Jedyna wydana, wczesna wersja moda, ze szczątkową fabułą, która... jest tylko w samym wstępie. 10 map, którym sporo brakuje itd, kamienne ostrze jako nowa broń i - dużo jeszcze do zrobienia.
Testowa wersja przebudowywanego moda CdInventory. Bronie zyskują lepszy wygląd, lepsze efekty wystrzałów i inne usprawnienia. Mod korzysta z moda AWPMod-1.3-Beta2 (czyli ostatniej wydanej) i tą wersję zawiera w swoim archiwum. Instalujemy do swojego AWP.
Route17, czyli asfaltowe drogi na płaskim rozległym terenie, kilka budynków i wsióry spacerujący lub oczekujący na przystanku. Najlepsza mapa do testowania pojazdów z moda tego samego autora, Rycho3D, czyli Zombie Car Mod.
Oto znana nam wszystkim mapa suburbs-3 z Postala 2. Z tą jednak różnicą, że aby ją uruchomić należy wkleić ją do folderu z mapami modyfikacji Eternal Damnation (Postal2STP/eternaldamnation/maps).
Kod źródłowy moda A Week In Paradise, opublikowany przez jego autora, Kameka. Przeznaczony dla koderów P2, zwykłemu graczowi nie przyda się do niczego.
Magiczna kula, która pozwala wcielić się w dowolną postać w grze, choćby w kota. Wystarczy rzucić w wybranego przechodnia aby zamienić się z nim miejscami. On będzie tobą, ty będziesz nim! Możesz tak rzucać bez końca.
Aktualnie online
Gości online 1 Użytkowników online 0
Łącznie użytkowników: 2 Najnowszy użytkownik: Revter