O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.
Artykuły
Wszystkie artykuły

Wywiady PIII


.

Ostatnia aktualizacja September 29 2021

Wywiad The Modding Den z twórcami

Jak się pracuje na Source Engine, silniku Postala 3? I kiedy możemy spodziewać się kolejnych chorych, obrażających świat działań?
Tim Wambolt: Edytor Source sprawia, że nie tyczą się nas żadne limity. Postal 3 będzie przede wszystkim humorystyczny. Ci, którzy cieszyli się z Postala nadal potrafią docenić nasz styl. To tak, jak fani choćby, że South Park’u. Jon Merchant: Source Engine idealnie nada się do oddania klimatu, panującego w Postalu 3. Przeprowadzka z silnika Unreal na Source była „strzałem w dziesiątkę”!

Wywiad Hooked Gamers z RWS

***Hooked Gamers (HG) - Cześć! Dzięki za udział w wywiadzie. Czy możecie się przedstawić naszym czytelnikom i powiedzieć, jaka jest wasza fucha w RWS?

Vince Desi (VD) - Prezes i producent wykonawczy w RWS
Mike Jaret (MJ) - Producent i spec od marketingu w RWS [użył stwierdzenia Marketing Moyle, co pewnie ma podobne znaczenie u nas, co nazwanie kogoś Żydem, albo pazernym Szkotem [bez obrazy dla nikogo], bo "Moyle" ma jakiś związek ze Szkocją właśnie, przyp tłum.]
Steve Wik (SW) - Główny projektant i naczelny malkontent w RWS
Tim Wambolt (TW) - Gejowski projektant stron internetowych, pedalski projektant map i cut-scenkowy homoś w RWS.
Joe Cerniglia (JC) - Koncepcje/marketing/tekstury 3d/retusz pasztetów z RWS babes/ wszystko, co musi być wykonane przez Artystę w RWS
Joe Merchant (JM) - Kasztan od multiplejera i łącznik w Community

Wywiad GUNK z Stevenem Wik'em

Cześć Steve, jaka jest Twoja rola w RWS i co jest podkładem do produkcji gier?
Cześć Gunk, moim motto jest: „Zgorzkniale i nienaruszenie”, widocznie jestem kreatywnym zarządcą/czołowym projektantem w Running With Scissors. Zacząłem robić w branży gier 15 lat temu, tworząc grafiki 2D i projektując gry na takie klasyki, jak Snes ( dla niewtajemniczonych to jest sławny Pegasus przyp.tłumacza), w tym takie hity, jak Tom i Jerry, Bobby’s World i niektóre gry z cyklu Ulica Sezamkowa. Nie pamiętam ich tytułów.

Aktualnie online
Gości online 1
Użytkowników online 0

Łącznie użytkowników: 2
Najnowszy użytkownik: Revter