Małe narzędzie dla sieciowych graczy. Jeśli masz dużo plików w folderze Cache, czyli twoja gra pobrała z serwerów pliki, których ty nie masz, to możesz dzięki temu programowi dodać je na stałe.
UnCodeX v233 to podręczne narzędzie dla edytujących skrypty do gier na engine Unreala, w tym do P2. Połączenie UCC, UMake i Notatnika. Użytkownik ma dzięki temu bardzo poręczne i efektywne narzędzie.
Wielu pasjonatów postalowego moddingu pragnie mieć dostęp do plików animacji w Postalu 2. Nie są publicznie dostępne, żaden program do edycji grafiki 3D nie umożliwia wypakowania plików *.UKX do formy plików edytowalnych.
UMake 1.1 - podręczne narzędzie dla edytujących skrypty P2. Jest to zamiennik standardowego UCC, tylko że UMake ma (przeciwnie do UCC) obsługę w trybie graficznym. Prosty i wygodny.
UCPP v1.6 - alternatywny kompilator kodu dla gier działających na silniku Unreala. Jak standardowy UCC działa z wiersza poleceń. W dokumentacji załączonej do archiwum i w samym programie znajdziemy listę wszystkich komend.
Przydatny program dla fanów P2, którzy często instalują różne dodatki. Niektóre sieciowe mody wymagają dla ich poprawnego działania odpowiedniego wpisu w pliku konfiguracyjnym gry, czyli Postal2.ini.
Kod źródłowy moda A Week In Paradise, opublikowany przez jego autora, Kameka. Przeznaczony dla koderów P2, zwykłemu graczowi nie przyda się do niczego.
Aktualnie online
Gości online 1 Użytkowników online 0
Łącznie użytkowników: 2 Najnowszy użytkownik: Revter