O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.
Download

kMods-Plus

Ważna modyfikacja (mimo małych wymiarów), autorstwa Kameka, która zawiera w sobie wiele innych poprzednio utworzonych przez niego sieciowych modów.

Pobierz plik

Rozmiar pliku:
R
radzik

Informacje o pliku

Wersja:
Brak dostępnych informacji
Liczba pobrań:
49 plik
Data publikacji:
02.11.21

Pobierz licencję:
Brak dostępnych informacji
System operacyjny:
Brak dostępnych informacji
Prawa autorskie:
Kamek, 2004

Pełny opis

Ważna modyfikacja (mimo małych wymiarów), autorstwa Kameka, która zawiera w sobie wiele innych poprzednio utworzonych przez niego sieciowych modów. Są to: kMods-Final i jego wcześniejsze wersje, P2Admin, nowsza wersja Golden Gun, Massacre, MapShuffle, Message Of The Day, Random Spawn, Shovel Fights, NameBan... Składa się z trzech podstawowych modułów: mutatorów urozmaicających zasady gry, opcji admina dla serwerów (głównie dedykowanych) i z nowego trybu gry.

Mutatorami modyfikującymi pojedynki są: Double Health, High Speed (szybciej 1,4x), Super Speed (podwójna prędkość - można ją zmienić edytując plik kMods.ini, tak jak i wiele innych wartości innych mutatorów), Mega Ammo Mode (podwójna ilość amunicji dla standardowej broni, czyli już nie dla WMD czy napalmu), Mega Nuke Launchers (zmienia rakietnice w wyrzutnie jądrowych pocisków), No Seeking Rockets (wyłącza szukanie celu przez rakietnicę), No Bot Sniper (boty nie mogą używać snajperki), Shovel Fight (walka tylko na szpadle), MP-Friendly Weapons (mapy które zawierają dodatkowe bronie jak WMD czy napalm ruszą nawet gdy nie będziesz miał zainstalowanych tych broni, czyli moda SuperWeapons, bo owe bronie i amunicja do nich zostaną zamienione na stadardowy arsenał) i mutator No Health (zero odnawiania zdrowia, walka bardziej śmiertelna, bo nie masz żadnych apteczek czy pączków). Są także Expert Mode, Fully Loaded i Loaded - trzy mutatory, które dając od początku wszystko z uzdrawiaczami na full, broń i maksimum amunicji lub tylko wszystkie bronie, nie pozwalają jednocześnie na odbudowywanie swojego arsenału. Grasz dotąd, aż skończy ci się amunicja lub zginiesz.

Massacre
Spośród tej grupy mutatorów najciekawszy jest Massacre. Co to takiego? Sieciowe polowanie na luda! Ta zabawka dodaje przechodniów z trybu single do sieciowej rozgrywki. Jednak nie uzbrojonych, ale zupełnie bezbronnych - w końcu uzbrojone są boty. Gracze, ustalając ze sobą, że nie będą do siebie strzelać i przy wyłączonych botach mogą mieć nowy pseudo-gametype, czyli urządzić sobie zawody w polowanie na przechodniów! Wygrywa ten, kto zdobędzie więcej punktów. Bo mutator możemy konfigurować w pliku kMods.ini i włączyć/wyłączyć punktację, a także zmieniać jej wartość. ;-) Autor jednak zaimplementowawszy go do moda kMods-Plus nie postarał się, aby był on dostępny w grze, ani w readme nie wytłumaczył jak to zrobić. Sami musimy edytować dwa pliki.
W pliku kMods-Plus.int (.int nie .ini!) na jego końcu dodajemy poniższy wpis, aby móc ujrzeć Massacre na liście mutatorów w opcjach hosta, na zakładce 'Modyfikacje':
Object=(Class=Class,MetaClass=Engine.Mutator, Name=kMods-Plus.MutMassacre,Description="Massacre")
Zaś w pliku kMods.ini na jego końcu, aby uruchomić wspomnianą punktację, dodajemy taki wpis (którego wartość '1' możemy zmienić, by otrzymywać więcej punktów):
[kMods-Plus.MassacreRules]
PointsPerBystanderKill=1

Do drugiej "admino-sewrerowej" grupy zaliczyć możemy parę mutatorów. MOTD (Message Of The Day), czyli wiadomość wyświetlającą parę słów dla podłączających się do naszego serwera. Występuje samodzielnie i jako składnik w innych modach. Najlepszy jest w modzie P2MaDUtils, gdzie oprócz wiadomości daje też logo naszego serwera. Reszta mutatorów to Map Shuffle (gracze podczas rozgrywki głosują na ulubione mapy używając konsoli, co pozwala grać w takie mapy najczęściej), Rando Spawn (pojawiasz się na mapie w przypadkowym miejscu), Safe Spawn (odwrotnie, nie pozwoli abyś pojawił się np. na podłożonych granatach) i Trash Talk (rozciąga w czasie wypowiadane kwestie i krzyki). Jednak najważniejszymi narzędziami tylko dla admina i niedostępnymi jako mutatory w menu gry są P2Admin (bardzo silne narzędzie pozwalające adminowi serwera na wiele operacji niedostępnych z poziomu zwykłej gry) oraz Loader (dodaje brakujące mutatory i mapy w trakcie rozgrywki). Rozwinięciem obu narzędzi jest samodzielny mod xAdmin i przy jego opisie przedstawione są możliwości tych narzędzi.

Golden Gun
Mod kMods-Plus zawiera również nowy tryb sieciowej rozgrywki, Golden Gun, będący wcześniej samodzielnym modem. Na czym zabawa polega? Jest na mapie jeden tylko złoty pistolet, o którego zdobycie wszyscy walczą. Zabić można z każdej broni, ale fragi możliwe są tylko po użyciu golden guna. Ścigaj więc własciciela gg aby... samemu być ściganym. Zabijaj z niego dla punktów, póki ciebie nie zabiją. :-) I to cała zabawa.

Tryb nie wymaga własnych map. To wariant trybu death match i działa na każdej jego mapie. Na podobnej zasadzie wariantywności map DM działa inny dodatkowy tryb gry, Holy Wars. Jednak w przeciwieństwie do HW, tryb GG nie obsługuje listy map trybu DM, tylko mapy trybu Zdobycie (Grab).
Aby tryb był obsługiwany przez grę, nie wystarczy wypakować pliki we właściwe miejsce. Oprócz tego trzeba:
Dla gry, która jest klientem jakiegoś hosta (lub gdy gramy sami z botami) musimy na końcu pliku Postal2.ini dodać taki wpis:
[UBrowserGoldenGun]
ListFactories[0]=UBrowser.UBrowserSubsetFact, SupersetTag=UBrowserAll, GameType=Golden Gun,bCompatibleServersOnly=True
ServerListTitle=Golden Gun
Kiedy zaś chcemy postawić hosta z tym trybem, musimy dodać wpisy całego moda kMods-Plus - wyjaśnienie na końcu opisu tego moda.

Kiedy szukamy serwerów, do których chcemy się podłączyć, możemy tylko wybrać zakładkę 'Wszystkie'. Lecz jeśli chcemy ten tryb mieć poprawnie wyświetlany pod osobną zakładką (jak Przechwycenie, czy Zespołowy DM), to edytujemy plik MultiplayerInfo.int dopisując na jego końcu taką frazę:
UBrowserGoldenGun=Pokazuje gry w trybie 'Golden Gun' do których możesz przyłączyć się w Internecie


Jeśli chcemy, aby nasz komputer był serwerem gry i obsługiwał mod kMods-Plus (w tym tryb Golden Gun), musimy w pliku Postal2.ini odszukać sekcję:
[Engine.GameEngine]
i na jej końcu dodać takie wpisy:
ServerPackages=GGMesh.usx
ServerPackages=GGTex.utx
ServerPackages=kMods-Plus.u
Więcej o modzie kMods-Plus w readme w archiwum.

Uwaga! Wcześniejsze wersje singlowego moda KW2, jak i sam KW2 zawierają w sobie nazwy łudząco podobne do tego moda: kSPMods.u, kSPMods42.zip czy kMod16.zip. Proszę ich nie mylić.

0 komentarz

Pozostaw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Żadne komentarze nie zostały dodane.

Aktualnie online
Gości online 1
Użytkowników online 0

Łącznie użytkowników: 2
Najnowszy użytkownik: Revter