O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.
Download

Holy Wars

Modyfikacja trybu death match.

Pobierz plik

Rozmiar pliku:
R
Revter

Informacje o pliku

Wersja:
Brak dostępnych informacji
Liczba pobrań:
50 plik
Data publikacji:
02.11.21

Pobierz licencję:
Brak dostępnych informacji
System operacyjny:
Brak dostępnych informacji
Prawa autorskie:
Brak dostępnych informacji

Pełny opis

Każdy usiłuje zabić świętego, ów zaś odwzajemnia się tym samym. Efekt? Rzeź typu "wszyscy przeciw jednemu". Kluczową rolę odgrywa aureola, gdyż właśnie gracz z aureolą staje się świętym i jest silniejszy niż inni gracze i ma więcej broni. Gracz który uśmierci świętego, zdobywa jego aureolę i sam staje się świętym, zyskując większą siłę - ale i wrogów.
Na początku gry wszyscy są grzesznikami. Gdy pojawi się aureola i pierwszy gracz ją zdobywa, zaczyna się pościg za świętym. Dźwięk towarzyszący podniesieniu aureoli jest wyjątkowo sugestywny.

W rozeznaniu, co się dzieje z aureolą pomagają też ikony HUD-a: niebieski (aureoli jeszcze nie ma), zielony (już jest), czerwony (ktoś już jest świętym, więc poluj na niego!) oraz żółty (ty masz aureolę). Święty oprócz swej siły dostaje też wyjątkową broń: Unholy Hand Grenade, granat o bardzo dużym polu rażenia. Postrzały między grzesznikami są dozwolone, ale gdy ktoś czyni to nadmiernie to staje się niewiernym. Taki nie ma żadnych praw, śmierdzi i jego zabójstwo to większa premia dla innego gracza. Czasami święty po zabiciu go gubi nie jedną ale dwie aureole. Tylko pierwszy gracz podnosi prawdziwą. Gracz który podniesie drugą staje się fałszywym prorokiem. Wygląda jak święty ale jest grzesznikiem i jedynym sposobem pozbycia się tej przypadłości jest śmierć takowego proroka. Tryb dobrze radzi sobie z botami - te "wiedzą" w co grają.
Po wypakowaniu plików w ich właściwe miejsca trzeba w pliku Postal2.ini dodać wpis, aby nasza gra będąca serwerem poprawnie obsługiwała moda i aby klienckie gry widziały go. Znajdujemy sekcję:
[Engine.GameEngine] i na jej końcu dopisujemy:
ServerPackages=HolyWars_100
Nic więcej robić nie musimy.
Kiedy jesteśmy klientem także nie musimy nic robić, nawet wypakowywać plików, gra sama je pobierze. Jednak dla wygody, kiedy jako klient szukamy serwerów, do których chcemy się podłączyć, możemy ten tryb mieć pod osobną zakładką (tak jak Przechwycenie, czy Zespołowy DM). Edytujemy wtedy plik MultiplayerInfo.int dopisując na jego końcu taką frazę:
UBrowserHolyWars=Pokazuje gry w trybie 'Holy Wars' do których możesz się przyłączyć w Internecie
Archiwum zawiera także pliki potrzebne dla moda xAdmin 1.72, a są to: xHoly172_100.u oraz xHolyWars.int. Wypakowujemy je wtedy, gdy używamy tego moda. Jest to jednak mod dla zaawansowanych administratorów i w zwykłej grze nie jest potrzebny.
Tryb, podobnie jak Golden Gun, korzysta z istniejących map trybu death match, tak więc nie musimy troszczyć się o dodatkowe mapy. Więcej o modzie w readme w archiwum.

0 komentarz

Pozostaw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Żadne komentarze nie zostały dodane.

Aktualnie online
Gości online 1
Użytkowników online 0

Łącznie użytkowników: 2
Najnowszy użytkownik: Revter