O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.
Artykuły
Wszystkie artykuły

Wszystkie artykuły


Ostatnia aktualizacja September 29 2021

FAQ

1. Jakie jest oficjalne logo Postala 3? 2. Kto będzie developerem Postala 3? 3. Kiedy Postal 3 ujrzy światło dzienne? 4. Czy w Postalu 3 będzie tryb multiplayer? 5. Na jakich platformach ukaże się gra? 6. Jaki będzie silniki gry? 7. Czy świat gry będzie otwarty? 8. Czy Postal 3 będzie równie brutalny, co poprzednie części? 9. Na jakim nośniku będzie Postal 3?

Bronie

Takim ekwipunkiem będziemy mogli się posługiwać w trzeciej części Postala. Łopata Policyjna pałka Maczuga z kolcami Paralizator elektryczny Maczeta Borsuk Benzyna Pistolet Shotgun M-60 M-16 Odkurzacz

Historia

Fabuła Postala oparta jest na poczynaniach bliżej niezidentyfikowanego bohatera, dla fanów znanego jako Koleś z Postala (ang. The Postal Dude). Jest on raczej normalnym obywatelem stale zmagającym się z wieloma absurdami nowoczesnego amerykańskiego społeczeństwa. Motywy z poprzednich części, wszystko: od protestów przeciwko grom komputerowym aż po pozbywanie się szalonych krów, wpłynęło na nasz czarny i pokręcony sens humoru.

Wymagania

Wymagania: Postal III: Catharsis Minimalne: System operacyjny: Windows® 7 / Vista / Vista64 / XP Procesor: Pentium 4 3.0GHz Pamięć: 1 GB for XP / 2GB for Vista Grafika: DirectX 9, 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 lub lepsza Dysk: 7.5 GB wolnej przestrzeni Dźwięk: DirectX 9.0c Zalecane: System operacyjny: Windows® 7 / Vista / Vista64 / XP Procesor: Intel core 2 duo 2.4GHz Pamięć: 1 GB for XP / 2GB for Vista Grafika: DirectX 9, Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 lub lepsza Dysk: 7.5 GB wolnej przestrzeni Dźwięk: DirectX 9.0c

Postal III Preview

Wszystko wygląda na to, że fabuła nie będzie najlepszą stroną gry. Kolesiowi zepsuł się samochód. Auta oczywiście sam się nie naprawiają, a naprawa kosztuje. Bohater podejmuje się przeróżnych misji, aby zarobić kasę. Wiemy też, że podczas swojej przygody, Dude napotka na wiele organizacji. Niektóre znane z Postal 2, a inne całkiem nowe.

Wywiad z Vincem Desi

Wywiad z Vincem Desi ukazła się w magazynie GUNK
Tłumaczenie: Robsessed
Oryginalny tekst

Frank: Cześć, Vince. Na początku chciałbym Ci pogratulować 10-lecia „Postala”. Przypuszczam, że wraz ze swoją ekipą będziesz świętował tę rocznicę.
Vince: Rozwodzę się, dlatego moje życie jest teraz typowo „Postalskie”. Nie chcę przez to powiedzieć, że wcześniej, przed rozwodem, nie byłem emocjonalnie związany ze światem „Kolesia”. Lecz wydaje mi się, że właśnie ten swoisty związek jest jedną z przyczyn mojego rozwodu z żoną. Z okazji 10-leca chciałbym pójść z chłopakami na wielką imprezę, bez żadnej konferencji. Szał zabawy, coś, co będzie się potem miło wspominać!

Wywiad Gamespot z Vincem Desi

Vince Desi z RWS dał swobodę we wręczaniu kopert, więc za czym się opowiada w sprawie ostatniego dzieła Rockstar Games??

W minionym tygodniu (od pisania artykułu przyp. tłum.) niewydana gra akcji Rockstar Games- Manhunt 2 została zakazana we Wielkiej Brytanii i Irlandii. Kontrowersyjny tytuł przeznaczony na konsole PS2, PSP i Wii miał wówczas zostać oznaczony jako "tylko dla dorosłych" w USA, lecz okrojono go do granic przyzwoitości, jako że ani Sony, ani Nintendo nie pozwalają wydawać tytułów jedynie dla osób dorosłych na swe konsole

Wywiad GUNK z Stevenem Wik'em

Cześć Steve, jaka jest Twoja rola w RWS i co jest podkładem do produkcji gier?
Cześć Gunk, moim motto jest: „Zgorzkniale i nienaruszenie”, widocznie jestem kreatywnym zarządcą/czołowym projektantem w Running With Scissors. Zacząłem robić w branży gier 15 lat temu, tworząc grafiki 2D i projektując gry na takie klasyki, jak Snes ( dla niewtajemniczonych to jest sławny Pegasus przyp.tłumacza), w tym takie hity, jak Tom i Jerry, Bobby’s World i niektóre gry z cyklu Ulica Sezamkowa. Nie pamiętam ich tytułów.

Wywiad The Modding Den z twórcami

Jak się pracuje na Source Engine, silniku Postala 3? I kiedy możemy spodziewać się kolejnych chorych, obrażających świat działań?
Tim Wambolt: Edytor Source sprawia, że nie tyczą się nas żadne limity. Postal 3 będzie przede wszystkim humorystyczny. Ci, którzy cieszyli się z Postala nadal potrafią docenić nasz styl. To tak, jak fani choćby, że South Park’u. Jon Merchant: Source Engine idealnie nada się do oddania klimatu, panującego w Postalu 3. Przeprowadzka z silnika Unreal na Source była „strzałem w dziesiątkę”!

Wywiad Hooked Gamers z RWS

***Hooked Gamers (HG) - Cześć! Dzięki za udział w wywiadzie. Czy możecie się przedstawić naszym czytelnikom i powiedzieć, jaka jest wasza fucha w RWS?

Vince Desi (VD) - Prezes i producent wykonawczy w RWS
Mike Jaret (MJ) - Producent i spec od marketingu w RWS [użył stwierdzenia Marketing Moyle, co pewnie ma podobne znaczenie u nas, co nazwanie kogoś Żydem, albo pazernym Szkotem [bez obrazy dla nikogo], bo "Moyle" ma jakiś związek ze Szkocją właśnie, przyp tłum.]
Steve Wik (SW) - Główny projektant i naczelny malkontent w RWS
Tim Wambolt (TW) - Gejowski projektant stron internetowych, pedalski projektant map i cut-scenkowy homoś w RWS.
Joe Cerniglia (JC) - Koncepcje/marketing/tekstury 3d/retusz pasztetów z RWS babes/ wszystko, co musi być wykonane przez Artystę w RWS
Joe Merchant (JM) - Kasztan od multiplejera i łącznik w Community

Recenzja

Postal to gra, która od zawsze budziła kontrowersje. Pierwsza część była szokiem dla świata gier, który przecież jest przyzwyczajony do brutalności jednak brutalności, jaka pokazał postal była czymś nowym i kontrowersyjnym. Nie inaczej jest w drugiej części tej gry wcielamy się w postać wydawałoby się przeciętnego człowieka, który swoje problemy rozwiązuje w niekonwencjonalny sposób. Nasz bohater mieszka w małym spokojny miasteczku, aż do pewnego poniedziałku, od którego gra się rozpoczyna.

Wymagania

Wymagania:
Postal 2
Postal 2: AW
Postal 2: STP

Minimalne:
Windows 98 / ME / 2000 / XP
733 MHz Pentium 3
128 MB RAM
8x CD-ROM
32 MB GeForce2 (lub lepszy)

Zalecane:
Windows 98 / ME / 2000 / XP
1.2 GHz Pentium 3
384 MB RAM
16x CD-ROM
64 MB GeForce3 (lub lepszy)

Postacie

W Paradise napotkamy sporo ludzi i nie tylko poniżej przedstawiam ich nastawienie do nas a także ich zdolności.


*Przyjaciele:

- RWS Personel (pracowincy RWS)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ---

- Dogs (psy)
Zdolności: podążają za tobą nawet przez Load Zone, czyli przchodzą z tobą do następnej mapy. Pancerz: ---


*Neutralni:

- Civilians (cywile)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Terrosist (terroryści)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ---

- Elite Terrorist (elitarni terroryści)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: posiada.


*Policja:

- Policeman (policjant)
Zdolności: Kontaktowanie się przez radio. Pancerz: ---

- ATF Agent (agent ATF)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ---

- Military (żołnierz)
Zdolności: potrafią się ugasić. Pancerz: ma

- SWAT (antyterrorysta)
Zdolności: potrafią się ugasić. Kontaktowanie się przez radio. Pancerz: Posiada


*Wrogowie:

- RWS Protestors (przeciwnicy brutalności w grach komputerowych)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Book Protestors (przeciwnicy książek)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Rednecks (szaleni kowboje)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

- Butchers (rzeźnicy)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

Mail Carriers (listonosze)
Zdolności: ---. Pancerz: ---.

Bronie

Piss (Sikanie): 1 Atak: Sikasz 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Sikanie paliwem (możesz podpalać ludzi)

Kick (Kopanie): 1 Atak: Kopniecie 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Shovel (Łopata): 1 Atak: Uderzenie 2 Atak: Pchniecie Dodatkowe ataki: Normalnie

Baton (Pałka): 1 Atak: Machniecie 2 Atak: Uderzenie Dodatkowe ataki: Normalnie

Tazer (paralizator): 1 Atak: Prąd 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Pistol (Pistolet): 1 Atak: Strzał 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Shotgun (Strzelba): 1 Atak: Strzał 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Machine gun (Karabin Maszynowy): 1 Atak: Strzał Serią 2 Atak: Nie ma Dodatkowe ataki: Normalnie

Gas can (Benzyna): 1 Atak: Wylewanie Benzyny 2 Atak: Rzucenie Zapalonej Zapałki Dodatkowe ataki: Normalnie

Grenades (Granaty): 1 Atak: Rzut 2 Atak: Postawienie granatu jako mina Dodatkowe ataki: Normalnie

Molotov cocktails (Koktajl Mołotowa): 1 Atak: Rzut 2 Atak: Postawienie zapalonego koktajlu Dodatkowe ataki: Normalnie

Scissors (Nożyczki): 1 Atak: Rzut Prosto 2 Atak: Rzut Rykoszetem Dodatkowe ataki: Normalnie

Diseased Cow Head (Chora Głowa Krowy): 1 Atak: Pchniecie w Przód 2 Atak: Postawienie na Ziemi Dodatkowe ataki: Normalnie

Hunting rifle (Snajperka): 1 Atak: Strzal 2 Atak: Luneta (przybliżenie i oddalanie) Dodatkowe ataki: Strzela wybuchowymi kulami

Rocket Launcher (Wyrzutnia Rakiet): 1 Atak: Rakieta Naprowadzana 2 Atak: Zwykła Rakieta Dodatkowe ataki: Normalnie

Napalm Launcher (Granatnik z Napalmem): 1 Atak: Strzał Płonącym Pojemnikiem 2 Atak: Strzał Cieknącym Pojemnikiem Dodatkowe ataki: Normalnie

WMD (WMD): 1 Atak: Strzał Rakieta z Wirusem 2 Atak: Strzał Rakieta z Wirusem Dodatkowe ataki: Normalnie

Aktualnie online
Gości online 1
Użytkowników online 0

Łącznie użytkowników: 2
Najnowszy użytkownik: Revter